lite info om mina dagar som varit :D ♥ - bea

sitter här hemma nu och ja så här har det sett ut sen i onsdags :)♥:

i onsdags var man i malmö med älskade vikki och hanna och hade jättekuul ;DD♥ jag köpte ett linne från bikbok och ett annat tshirtslinne med lite volang på,också på bikobok. Jag köpte även en magtröja från h&m och en kamerakopp från lagerhaus och en jetset klocka från ur och penn och ett halsband från ur och penn ;)♥♥
Sov hos hanna till torsdag med vikki hanna bor lite då och då i malmö med hennes mamma och hennes mammas kille de har VÄÄÄÄÄÄRLDENS fitnaste penthouselägenhet!! :D:D:D:D:D:D♥♥♥

midsommar firade jag nere i bäddingestrand med käraste släkten haft jättekul och jättemysigt bilder kommer imorgon på hela denna fantastiska midsommar minne för livet, vi gjorde allt det min mamma och hennes syskon och kusiner gjorde när de var små och vi hade så kuul!! ♥ träffade sööööta dexter och fiiiina william och gulligaste wilma, Det var första gången jag träffade Wilma och hennes mamma Sandra som är tillsammans med min morbror daniel, wilma är fyra och daniel är inte pappa till henne bra att veta. en liten bild på alla oss "barn"


namnen i ordning: Wilma(halv kusin),dexter(näst kusin),jag,william(näst kusin),oliver(bror),tobbe(kusin)

visst är jag och wilma fin fina, hon är den första tjejkusinen jag haft och det är sjukt kul ;D:D♥♥♥♥

puss och kram allihopa!!♥♥♥

ps. tittar på james bond film nu ds.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

glöm inte rösta 5 stjärnor på min klänning snygging:D länkar dig när tävlingen är över!

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

2011-06-27 @ 19:19:37
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0