jag kan inte sluta tänka på dig... - bea

Igår va klart en av de mest roligaste dagarna i mitt liv först va jag med vikki och sandra och sen kom moa också vi fota lite och snacka osv sen kom rebecka också och innan det träffa vi lukas, moa skulle typ hem när rebecka kom så vi drog till max kevin och connan till deras tält och så hade vi litta tråkit och bara prata, sen kom oskar och jason och senare kom gustav (gustav och jason träffa vi innan också...) då var det tråkigt i max, kevins och connans tält så vi gick ut och skulle göra en helt random ASTORP film (ASTORP är vårt "land") alla hade rosa hår och så vidare lite bilder kommer senare i inlägget... sen vid typ 23.00 gick alla hem även jag och vikki vi vilade lite och titta tv och satt vid datan sen kl 00.00 skulle vi till connan,kevin och max igen och skrämma de och guuuud vad de blev rädda och jag skämtar inte ni skulle hört connans (bara så ni vet heter connan egentligen CORNELIUS ♥♥) reaktion fast alla blev ju rädda men hans reaktion var bäst HEHE. vi var där först till tre och snacka sen drog vi hem och vikki fick på sig varmare kläder vi skulle egentligen lagt oss men vi fick ett sms där kevin tyckte det var tråkit att vi gick så vi stack dit igen och när vi var där somna alla utom jag och connan så vi hade det bäst då ju sen så vaknade alla eller ja connan väckte alla utom jag som var vaken och sen drog jag och vikki hem och sov tills halv ett då väckte min mamma os och då skulle jag till min pappa så nu är jag här och jag va med lilla madde innan och fota poppe och lite hemma hos henne när hon bada och mig själv (egoo) jaja lite roliga bilder nu då ;) ♥♥♥


sööööötizar!!! ♥♥♥♥

Oskar har visst blivit en lite paparatzzi ♥♥

vikki,sandra,jason,oskar och gustav jag står bakom kameran ♥♥

haha titta mitt hår jag har svart tröja på mig... ♥♥

det går inte att lägga upp fler bilder för blogg.se DAMPAR!!...

nu ska jag hitta på något roligt puss och kram!! ♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vecka-26.html :)

2011-06-28 @ 15:32:36
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: ANNA :d

Du vet att Connan har flickvän va ? <3

2011-06-28 @ 17:13:17
URL: http://sjukaniner.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att ni är med!:D



Allt bra?

KRAM

2011-06-28 @ 17:49:01
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0