if u change your mind, im the first in line, im still free take a chance on me - bea

förlåt att upptateringen inte varit på topp idag men det ska vi ändra på tills imorn.
Idag har jag varit med anna och adde på stranden och badat och spelat minigolf, adde vann såklart fast bara med 3 poäng, anna kom tvåa och jag sist (för jag klassa ut er) tog inte med kameran till stranden men till anna vi fotade lite men jag har typ ingen bild på adde hon bara gömde sig undan den lilla paparazzin bea ;)♥♥

blommbilder vi fota innan idag ;) ♥♥







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥PUSS OCH KRAM!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D



SPAM ÄR TILLÅTET

2011-06-30 @ 09:10:22
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Amanda (Ava)

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dej redan nu!

2011-06-30 @ 10:55:22
URL: http://www.slalomava.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0