YEEEEAY!! veronica maggio!!! ♥ - bea

yeeeay vet ni vad min mamma överraskade mig med?? hon hade köpt biljetter till veronica maggios (hon ääääger!!) konsert och det var sjuuukt kul asså!! ♥♥ tyvärr var det ju så att så klantig jag e tar man med kameran och så kommer man dit och då har jag inget minneskort i, guud vad jag är klantig!! så jag har inga bilder mer än några från mammas kamera och en film när alla var som galnast då hon sjöng "jag kommer" ♥♥ iaf så stog vi väldigt långt fram och jag skrek som en galning så det känns som jag kommer bli döv och tappa rösten... jag och min mamma hade jättemysigt innan konserten börja hade vi lite picknick och åt bakad potatis och åt tårta till efterrätt ;) ♥♥ lite bilder kommer nog imorn om jag kan få låna mammas mobil och lägga över bilderna från mammas mobil till min data.

imorgon ska jag va med emiiilia (det gillas!!) ♥♥♥ då kommer det kanske lite andra bilder också, puss och kram och GODNATT!! ♥♥♥♥





♥♥♥så ser jag ut nu är så hiiiimla trött asså ;) ♥♥ puss och kram!!!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0