saknar dig♥♥ - bea

hellu sitter i bilen nu med daaaatan den hängde med oss till kivik oliver tyckte det var för lång tid i bilen för ja han e som han e, var på kiviksmarknad idag hade suupermysigt med mamma och brorsan vi åkte lite karuseller och kolla på maknaden och jag köte en väska och två armband brorsan oliver köpte en kes som är skiisnygg som jag såklart har snott ;) an köpe också nån konstig grej... annars köpte vi bara mat och sånt ;) ♥ bilder kommer senare när vi kommit hem puss och kram!! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Gabbe

=D



Hoppas det här inte tas som något onödigt..o.o.

för då ber jag verkligen om ursäkt..

Hej!

Jag är med i en fototävling som jag skrivit om i min blogg, om ni tycker om min bild får ni jättte gärna rösta på mig ^^

Jag kommer länka alla som har röstat på mig som ett tack och för att visa min tacksamhet, inte för att locka folk att rösta på mig =) (Jag är nummer 5)

Kramar!

Derektlänkning till tävlingen: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/july/rosta-pa-din-favorit.html#comment

2011-07-20 @ 13:51:40
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0