rätt sleeeten ;) ♥

kom hem från hbgfestivalen för en stund sen heeeelt galet kul var det! ♥(tyvär fick jag inte ha med kameran så jag hade den lilla gamla men den ligger där nere så ni får bilder sen idag imorn)Var där men Kajsa och Anna K sen träffa vi Kevin, Cornelius och Max och vi va med dom ettt tag sen märkte vi "ojj rixfmgrejet har redan börjat..." så vi gick dit och såg att det bara var förbandet som spela så vi gick nån annanstans så länge sen gick vi tillbaka och då var det fortfarande förbandet så jag kajsa och anna bestämde oss för att dissa killarna och sticka o köpa tuggumi, vilket vi inte gjorde, vi stack till en karusell (eller vad man nu säger) och kajsa och anna åkte den jag kunde inte för jag hade för lite pengar kvar... sen stack vi och kajsa köpte tuggummi och anna en dricka och jag inget för jag hade bara 30 kr kvar. Sen stack vi och såg färdigt på rixfm grejjet fast vi såg inte så mycket men vi hörde allt, vi stod och prata så vi hade det jäätekuul! ♥ imorn blire festivalen med gölligaste vikkiii vi ska se PETTER! hehe ;) ♥ får se om jag kan få lite pengar av pappa eller om jag får ta av mina egna så jag kan göra något roligt ;) ♥ nä nu ska jag sova för det blir upp "tidigt" imorn redan vi 12 eller något usch nä kanske liiite tidigare eller senare vi får se om inte pappa väcker mig när han ska till jobbet, NEEEJ det får han inte jag kommer nog dööö då... ♥ nej nu ska jag faktist sova bjuder på en bild också ;) ♥
bild sen kiviksmarknad förra veckan se hur smockat det är på gatorna eller ja där man gick ;) ♥
en rätt sleeetan bea i myyskläder ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0