hej - bea

♥sitter hos vikki nu och sover här inte med kameran så bilder bler där inte för det är liiite omöjligt och få fram det ur en kamera som är hemma... iaf så sov jag med henne igår också i tält ;) i veckan var jag och min familj på litta äventyr i måndags  var vi på nimis och sen i mölle fick rätt schyssta bilder där, i tisdags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde... i onsdags fixade vi litta på våra rum och i torsdags kommer jag heller inte ihåg vad vi gjorde... iaf så igår var jag och vikki på väla och ikea och fika lite sen stack vi hem till mig ;D ja det var tyyp allt jag har att berätta och andledningen till att jag inte har bloggat är för jag har inget bloggsug och för att jag bloggar nu är pga att vikki ville att jag skulle det ;) ♥♥♥♥
bild sen förra veckan hos pappa när jag var i stallet med madde (hon på bilden) och red sööta poppe!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0