heeelluuu!! ♥♥♥

sitter här nu och varit i stan innan idag med UNDERBARA vikkii, connan och keevin! haft sketakul ska dit imorn igen nejs nejs då har jag varit där VARJE dag men tyvärr fick jag inte vara där så länge, joddla med siv ärju imorn (de har sjuuuuukt rolliga låtar sök på spotify eller youtube) men det missar jag pga att pappa säger "det är för sent det är då alla fullegubbar och skummisar är inne" så det fick jag ju inte, (när man e hos mamma då kan man visst vara hos max med connan vikki och kevin hela natten utan att hon har nåt att säga...) men jag ska iaf in på dagen så får väll hoppas att man träffar litta folk då?! ♥ ska dit med Kajsa,Anna K och Vikki förmodligen kommer vi väll gå med kevin och de ;) ♥ jag lova ju bilder men de kommer i nästa inlägg för jag måste fixa de litta först ;) puuss och kraaam!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna Hasselgren

Jag var ju också med :(

2011-07-30 @ 09:44:20
URL: http://elvamarsvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon

hoppas allt är bra

2011-07-30 @ 10:51:17
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0