head chopped off!! - bea

yippie!! vikki kommer snart och så ska vi ha sovis och imorgon blire malmö med vikki åker tidigt på morgonen blöö men det tar en sån lång tid dit ;) nu ska jag gå ner och möta henne på stationen så kanske jag bloggar mer sen och jusste jag skulle ju tatt en bloggpaus men jag ångrar mig jag bloggar istället när jag vill ;) puss och kram!! ♥♥♥♥♥

jusste vetni vad min bror gör jo han snodde ju min gamla kamera och fotar han med vilken bror man har... han är lite skum han men det funkar ju för han har ju inte min niiiikon han tog min canon IXUS 130 (kompaktkamera) och jag har min älskade nikon d3100 ;) ♥


gosigare katt än doris kan man inte ha det är skönt att hon har kommit ifrån sin "jag gömmer mig under sängen och attackerar någons fot'' NIKON d3100 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G VR © copy right by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0