sooolar! :D

ligger ute och solar nu i trädgården med datan och dricker coooca coooola ;D gott som faen!
igår var jag,mamma och min bror först och träffa kompisar som flyttat till china men var i sverige nu under sommaren sen var vi hos Anna och Janne och åt middag med kompisar från gbg som jag/vi inte träffat på ett år eller nåt... hade jättekul asså med Fanny och Alice, Gustav och Philip (de vi va hos) och min bror.
nu ska jag fortsätta sooola ;)puss och kraaaam!!♥
palla att det bara är jag som har druckit... ♥

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :) om du nu kommer ihåg att du anmälde dig hos mig haha, för det var ju ett tag sen jag hade de ;)

2011-08-08 @ 17:37:21
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Amanda (Ava)

Bli dagens blogg och få en länk i ett inlägg!

2011-08-10 @ 14:59:07
URL: http://www.slalomava.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0