I just like to put my hands up in the air

usch vad jag har tråååkigt... huset e helt öde för alla sover, MEN INTE JAAAG ;) det blir väl sova hela degen imorn istället,nej det får jag inte göra skolan börjar nästa vecka så... jag tar lov liiite till på måndag måste jag börja vänja mig vid att bli väckt och inte somna om igen, vilket jag INTE kommer lyckas med... haha känn på den mamma DU FÅR INTE VÄCKA MIIIIG!!!!!!
SEEER NI SÅ TRÅKIGT JAG HAR???
sitter och skriver heeelt onödiga saker här men det är ju mitt liv det asså ;) ♥
NEJ NUU, nuuu ska jag, *bea tänker...*, redigera bilder, njeee sjukt tråååkigt... kolla kläder på internet, kan vara ett alternativ... JAG VET jag kan ju städa?? eller NEJ orkar inte... jag ööööh *tänker igen...* kollar upp koder till designen, NEJ det får jag kolla med min kusse om hon kan fixa den ;D *bea tänker ännu en gång...* jag vet jag målar naglarna (NOLIFE)
SERIÖST VAD JAG HAR TRÅÅÅÅÅKIGT!?!

nu till lite seriöst:
imorn blir det en hemma/slappedag sen på kvällen blir det kräftis! MUMS! På lördag ska jag till malmö och till mina små sööta kusiner isak och hugoo! ♥
nu ska jag måla mina naglar om jag orkar... hehe PUSS OCH KRAM! ♥
foto taget av: BEA (mig)
NIKON d3100 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G VR© copy right by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0