allt som hänt de senaste dagarna jag inte bloggat ;) ♥

i måndags åkte jag hem till mamma och igår va jag med en saknad smilla hihi hade jättekul vi har ju liiite skum humor ;) ♥ på kvällen igår var jag även på fortunastrand med mamma och brorsan... bada (fast doppa inte huet) idag var jag på gröningen och jag bada även om jag inte ville jag är en stor fet badkruka gillar absolut inte havet... haft jättekul och mysigt idag, imorn vet jag inte vad jag ska göra sen nån dag i veckan vet nu inte när ska vi hälsa på ett par kompisar som flytta till china för 3 år sen men har fortfarande kvar sitt hus här i sverige, sen kommer också våra kompisar från göteborg ner till helsing borg bor inte hos oss denna gången vet inte var de skulle bo riktigt men de ska vi också träffa det var längesen ;) ♥ nu ska jag redigera en massa bilder sen lägga upp de puss och kram!! ♥ bloggar förmodligen inte mer i veckan förrns på fredag då¨jag lovat att den riktiga designen ska vara färdig... PUSS!!♥

NIKON d3100 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G VR © copy right by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0